<

Over Hans Verheyen

Hans Verheyen

Naam: Hans Verheyen
Geboortedatum: 18-08-1949
Geboorteplaats: Beek en Donk

Mijn naam is Hans Verheyen. Ooit begonnen en opgeleid als timmerman reisde ik veel in Europa om op verschillende plaatsen te werken. Zo heb ik jaren in de bouw- en renovatiesector gewerkt in onder andere Groot-Brittanië, Duitsland en Oostenrijk. Reeds in deze tijd vond ik niets leuker dan het oppakken van projecten die out-of-the-ordinary waren, alles wat vreemd en speciaal was sprak me aan en ik zocht continu naar nieuwe uitdagingen. Deze open-minded instelling heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat ik 32 jaar geleden bij Gielissen terecht kwam, tegenwoordig Gielissen Interiors & Exhibitions geheten. In die tijd nog een kleine compacte onderneming in de stand- en interieurbouw maar op vandaag één van de grotere spelers op de internationale markt.

Het duurde niet lang voor ik besefte dat het werk wat ik bij Gielissen uitvoerde het werk was waarvoor ik in de wieg ben gelegd. Naarmate de jaren vorderden ben ik steeds meer als uitvoerend begeleider bij projecten op locatie gaan werken, en de werkdruk die dit met zich meebrengt werkt verslavend op mij. De uitdaging, stress en adrenaline zijn voor mij de perfecte brandstof om een klein of groot project succesvol en naar volle tevredenheid van de klant tot een goed einde te brengen.

Een ander punt wat mij nog steeds aantrekt in deze sector is de gezamenlijke spirit bij de projecten, de co-creatie, de we-spirit: het samen met de klant een beursstand neerzetten die precies aan alle eisen voldoet met bijbehorend verkoopresultaat.

Echter na 32 jaar, verveelt het om steeds maar dezelfde cyclus te doorlopen bij projecten, met de overhead in communicatie en financiën die tegenwoordig standaard is in elk groot bedrijf. Dit is dan ook de motivatie om voor mezelf te beginnen, ik wil graag de eerlijkheid en authenticiteit die voor mij vanzelfsprekend is laten terugkomen in mijn werk. De focus binnen Hans Verheyen Exhibiton Services ligt dan ook op klantvriendelijkheid, korte communicatielijnen, openheid en een eerlijk, kwalitatief hoogstaand product voor een concurrerende prijs.